Snart dags!

Så idag har vi haft vår absolut sista träning för säsongen, hur skönt som helst. Och imorgon är det dags att bege sig av till Rutgers University där sista tävlingen går av stapeln på fredag. Jag har faktiskt haft det ganska stressigt nu på kvällen. Det är nämligen en massa skolarbete som måste göras klart eftersom jag kommer vara borta hela helgen. Dessutom behövde jag packa eftersom vi åker imorgon. Det känns lite overkligt att tävlingen är här. Det är liksom den här träningen som vi har tränat för hela säsongen och det har hela tiden varit min stora målsättning, så det börjar bli lite nervöst nu men det är ju så det ska vara. Nu är jag i alla fall klar med skolarbeten och packning så nu kan kag lugnt luta mig tillbaka och få lite välbehövlig sömn.

Imorgon så måste jag gå på en lektion, eller rättare sagt en halv lektion eftersom jag måste gå tidigare. Och sedan klockan 11 så avgår bussen från skolan. Det tar väl cirka en timma att åka dit, och så fort vi kommer dit ska vi till poolen och simma. Sedan bär det av till hotellet där vi käkar middag och påbörjar hårborttagningen :). Sedan på fredagsmorgonen är det dags för första tävlingsdagen.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Berra

Vi håller tummarna för en lyckad helg!

Lycka till!

/Far

2011-02-17 @ 07:53:22
Postat av: Birgitta

Beat them all! Lycka till !

/mamma

2011-02-17 @ 08:08:04
Postat av: Grannen Gill

å vi grann-familjen hejar också !!!

Stort lycka till !



/Gill&Co

2011-02-18 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0