Onsdag

De senaste dagarna har varit v'ldigt hektiska för mig. I och med att vi var borta hela helgen för den stora tävlingen så hade jag en del att ta igen när vi kom tillbaka. Andra och tredje tävlingsdagen gick för övrigt bra. Jag satte personliga rekord i allting som jag simmade den här helgen så man kan inte annat än att vara nöjd. Dessutom så var jag med och bidrog till tre sjätte platser med våra lagkapper, vilket inte är så pjåkigt.
Igår kväll hade vi en efterlängtad fest med teamet. Vi har ju haft en vit månad inför den här stora tävlingen, men nu ör det över och det firade vi igår kväll. Så man är ju lite sliten idag, men jag har det ganska lugnt med skolarbete nu så jag har haft tid att bara dega hela förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0