Födelsedag?

För mig och några kompisar har det blivit lite av en tradition, att när någon fyller år så överraskar vi dem genom att dekorera deras rum med ballonger och diverese födelsedagsutsmyckningar. Men eftersom jag alltid fyller år under jullovet så har jag aldrig fått en sådan överraskning själv. Men i år blev det ändring på saken. Sent i söndags kväll när jag kom hem sliten och kånkandes på tunga väskor efter helgens stora tävling så fick jag mig en smärre chock. När jag öpppnade dörren till mitt rum så möttes jag av ballonger över hela golvet, girlanger i taket, "Grattis" skyltar lite här och var, och en massa "Grattis" konfetti utspritt i hela rummet. Dessutom stod det en liten födelsedags tårta på mitt skrivbord. Så man kan lugnt säga att jag fick mitt födelsedags firande till slut och det blev ju extra överraskande när det kom två månader efter sin födelsedag. Ganska oväntat kan man ju säga.

Det var lite svårt att ta bilder på alltihop i mitt lilla rum, men här kommer i alla fall några stycken.

Kommentarer
Postat av: Grannen Gill



Man kan aldrig få för många födelsedagar....//Gill

2011-02-25 @ 10:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0