Svettigt

Jag kan meddela att det har varit nästan 30 grader varmt här idag. Hur härligt som helst även fast jag har tvingats tillbringa mesta dels av dagen inomhus på lektioner. Det är riktig sommarkänsla och jag har gått runt i shorts för första gången i år. Den ända nackdelen med denna värmen är att det är så himla varmt inne i klassrummen. Under min sista lektion hade jag ett prov och klassrummet som vi var i, var som en bastu. Jag fick torka svetten från pannan och händerna också för den delen. Jag tror i alla fall att det gick väldigt bra på båda mina prov idag, så nu håller jag tummarna att det gick vägen.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Åh vad härligt, själv hade jag 2,4 grader i morse när jag gick till jobbet.

2011-04-12 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0