Stressigt värre

Ja just nu har jag verkligen hur mycket som helst att göra. Både igår och idag har jag tillbringat största delen till att plugga och göra klart skolarbeten. Imorgon har jag nämligen två stycken prov och en uppsats som ska lämnas in. Sen på tisdag har jag en presentation och två sammandrag som ska lämnas in. Så just nu sitter jag bara och längtar till tisdag klockan 5 för då är det över. Men då har jag ju andra arbeten och prov att börja plugga inför. Är det inte för underbart. Imorgon ska det dessutom bli riktigt bra väder men stackars lilla mig kan inte vara ute och njuta. Nej, jag har mina tre lektioner, och två prov att tänka på.
Bara en månad kvar till sommarlov!! Det är det jag försöker intala mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0