Onsdag

Ja det var inte länge man fick njuta av det vackra vädret. På tisdag var det tillbaks till 10 grader och spöregn. Jätte trist. Dock så var det en rätt så bra dag igår. Dels så registrerade vi oss för boende nästa termin, och jag kommer att bo i "The Village". The Village är det bästa boendet på skolan. Man är fyra stycken som delar på en lägenhet, varje person har ett eget rum och sedan delar man kök och badrum med de andra tre. Det ska bli ritkigt nice att bo där. Jag längtar redan.
Sedan fick jag resultatet från etav proven som jag hade i måndags. Provet var för "Corporate Finance" och jag daskade till med en fullpoängare. 100 utav 100 möjliga. Ritkigt skönt att det gick så bra trots att jag hade så mycket annat att tänka på samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad duktig du är. Vet du vilka du ska bo med i village?

2011-04-14 @ 08:04:45
Postat av: Anonym

Jag kommer bo med samma personer som det här året

2011-04-14 @ 15:35:57
Postat av: Grannen Gill

Du är ju helt sanslös....topp igen!!!

Härligt att höra om ditt boende - vi kanske kan hyra

kompisarnas rum på jullovet, med din ekonomiskalle kan du säkert lägga upp en affärsplan på rumsuthyrning till NY-turister.



Vi ses, snart är det sommarlov!

2011-04-15 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0