Onsdag

Jag anar att en sjukdom är på väg. Det är väldigt många som har varit sjuka den senaste tiden och idag börjar det kännas som att det är min tur nu. Men som collegestuderande kan man inte luta sig tillbaka och a det lugnt. Jag har varit tvungen att jobba på skolarbeten. Imorgon bitti ska jag nämligen hålla en 5 minuters lång presentation helt på Spanska så jag måste öva en massa. Men nu ska jag ta en paus och vila. Det blir till att slänga sig på sängen och titta på lite Solsidan :)
Idag har vi för övrigt haft en efterlängtad familjemiddag. I början av året var vi ihärdiga med dessa famijemiddagar men nu på sistonde har vi varit dåliga med det. Men idag var det dags igen och det var Jenny och Jared som stod för matlagningen. Det var smaskigt och mycket efterlängtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0