Weekend

Fredagens landträning var inte alls så jobbig som man hade förväntat sig däremot var det ju ganska kämpiggt att ta sig upp så tidigt på morgonen. När träningen var över så åt jag lite frukost och efter det tog jag mig en välbehövlig tupplur. En tupplur som blev hela tre timmar lång.

Under lördagen blev det födelsedags firande för hela slanten eftersom min kompis Berms fyllde år. Nu var det så att Berms jobbade hela förmiddagen. Hon jobbar i en klädbutik cirka 10 minuter från skolan. Så under tiden som hon jobbade bestämde jag, Jami och Yong oss för att göra en liten överraskning. Vi åkte till där hon jobbar och letade upp hennes bil för att sedan sätta fast massa ballonger och Grattis skyltar. Sedan satte vi oss i Jami's bil som var parkerad lite längre bort och väntade tills hon slutade och gick ut till hennes bil.
Under kvällen sedan åkte vi i väg till en portugisisk restaurang och åt. Efter det blev det bowling och sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade en liten mini fest.

Imorgon är det dags för skola igen. Dock så är min Spanska lektion inställd eftersom läraren har åkte till Spanien för att gå på bröllop. Något som jag tackar för eftersom det innebär sovmorgon. Imorgon är det också dags för vår första officiela simträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0