Torsdag

I torsdags hade jag mina två sista lektioner för veckan. Det är verkligen hur skönt som helst att vara ledig på fredagar för man får liksom en längre helg. Efter mina två lektioner så hade vi ett möte med simteamet som mest gick ut på att fylla i lite papper och prova storlekar på träningskläder. I slutet av mötet så blev jag uppkallad av coachen och fick ta emot ett diplom för en utmärkelse som jag har fått. Under sommaren fick jag nämligen reda på att jag hade blivit tilldelad en utmärkelse. Jag kan inte exakt förklara vad det är eftersom jag knappt vet själv, men det är i alla fall på grund av att jag är en atlet och har väldigt bra betyg.

 

På torsdags kvällen sen var det dags för sim teamets lilla tema fest. Jag, Bethany, Kyle och Jenny samlades lite innan för att färdigställa våra utklädnader. Jag måste säga att jag var väldigt nöjd med min idé även om det kanske blev lite naket men det var jag långt ifrån ensam med. Under festen sedan var det flera stycken som tyckte att min idé var väldigt kreativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0