Onsdag

Efter nästan en veckas ledighet så har jag idag haft lektioner igen. Imorse hade jag "Intermediate Accounting" vilket i pricnip är massa bokföring och redovisning och sånt där roligt ni vet. Sedan på eftermiddagen var det dags för träning. Vår säsong har ännu inte dragit igång på riktigt men vi har börjat ha träningar som våra kaptener håller i (vår Coach är alltså inte där). Träningen bestod först av lite intervall löpning i strålande solsken, så ni kan ju gissa om det var svettigt. Efter det så hoppade vi en väldigt svalkande pool och tränade simning. Efter träningen sedan blev det middag och sedan en lektion ytterliggare. Lektionen som jag hade nu på kvällen var "Ethics in Business" vilket kanske inte är det roligaste men jag måste säga att jag tycker om det för vi fick nämligen sluta nästan två timmar tidigare än vad vi skulle, och sådant uppskattas ju alltid :).
Nu ska jag göra lite läxor inför mina två lektioner i morgon och efter det är det helg igen. Imorgon kväll ska vi för övrigt ha en ABC fest med simteamet. ABC står för Anything But Clothes så med andra ord ska man ha på sig vad som helst förrutom kläder. I brist på idéer så åkte jag, Jenny, Kyle och Bethany till lite olika affärer under dagen idag för att inhandla lite utklädnader. Jag köpte en sportbag som jag ska klippa hål i botten på för benen. Jag vet inte riktigt hur det kommer bli men roligt ska det i alla fall bli, och jag återkommer med bilder.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ha ha ha det vill jag se många bilder från :-)

Vi har försökt skypa dig två kvällar men inte fått svar.

2010-09-09 @ 08:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0