Onsdag

Idag har jag haft vå lektioner. Först hade jag "Intermediate Accounting" tidigt imorse. En helt okej kurs men eftersom den just är tidigt på morgonen och tre timmar lång så blir det lätt lite segt. Sedan nu på kvällen har jag haft Ethics in Business och jag måste säga att jag älskar den kursen. Det är inte så mycket på grund av själva kursen för ämnet i sig är ganska trist. Men det här ska egentligen vara en tre timmars lektion men idag slutade vi efter bara 45 minuter. Jag som har varit trött och seg hela dagen, och inte kunde tänka på annat än att få slänga mig på sängen upplevde ett litet "Hallelujah moment" när läraren sa att vi kunde gå efter 45 minuter. Så nu har jag bara två kortare lektioner imorgon och sen är det helg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0