Ledig men ändå inte

Idag har jag haft ganska fullt upp. Först hade jag två lektioner under förmiddagen och sedan direkt efter andra lektionen var det träning som gällde. Efter träningen åt vi middag och efter det har jag jobbat på ett skolarbete som ska vara klart på onsdag kväll. Jag måste dels skriva ett Business brev och sedan hålle en presentation. Även om det inte är någon jätte sto uppgift så kan jag verkligen inte väntatills onsdagen är över.

Nu står i alla fall väckarklockan på 5.30 eftersom det är tidig träning som gäller imorgon. Jag har dock inga lektioner imorgon men jag måste jobba på min presentation i princip hela dagen och sedan har vi ytterliggare en träning på eftermiddagen. Så min lediga dag känns inte speciellt ledig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0