Dryland!

Nu kan man verkligen säga att allvaret börjar på riktigt. Det är nämligen så att vi har vår första officiella landträning tidigt i morgon bitti. Det gör nästan lite ont att behöva ställa väckarklockan till 5.30. Även om det kan tyckas att det inte borde vara något problem för mig som har jobbat på bageri halva sommaren, men så är inte fallet. Vi har också blivit förvarnade att landträning inte kommer bli någon lätt match det här året. Killen som ska hålla i träningen sa åt oss att ta med en hink till första träningen, och ni kan ju själva räkna ut vad det betyder. Jag kan i alla fall trösta mig med att jag inte har några lektioner imorgon så när träningen är över kan jag gå tillbaka till rummet och sova.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Åh nej jag hoppas det inte blir så tufft. Sätt hinken på huvudet på honom :-P

2010-09-17 @ 08:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0