Presentation!

Så igår kväll höll jag min presentation som jag har kämpat med de senaste dagarna. Uppgiften var att man skulle hitta en välgörenhets organisation som man tyckte att ett företag skulle donera till. Sedan skulle man låtsas att man skulle hålla en presentation för styrelsen för de företaget och man skulle försöka övertyga dem att välja just din organisation. Sedan i slutet av lektionen igår kväll skulle alla i klassen rösta på vilken organisation som de tyckte var bäst. Vi var 28 stycken som höll var sin presenation och det var en tjej som hade valt samma organisation som mig.
Men idag fick jag i alla fall ett mail från läraren där det stog att organisationen som jag hade valt hade fått flest röster. Jag hade inte förväntat mig att jag skulle vinna så det var väldigt kul. Dock är jag ju tvungen att dela äran med tjejen som hade valt samma som mig, men vad gör väl det.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag är verkligen imponerad! Du kan allt du vill.

GRATTIS!

/Mamma

2010-10-01 @ 08:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0