Mycket

Den här veckan har varit riktigt hektisk, men nu är den tack och lov så gott som över. Till att börja med hade jag ett stort prov i måndags i ”Management Statistics”. Så det blev en hel del pluggande under söndagskvällen och måndags förmiddagen. När jag var klar med det provet så var det bara till att sätta igång och plugga inför nästa prov som jag hade i onsdags kväll i min "Business Ethics" kurs. När sedan det provet var över så var jag tvungen att lära mig en dialog på Spanska utantill, som jag sedan spelade upp inför klassen under torsdags morgonen. Utöver allt detta pluggande så har vi haft riktigt hårda träningar hela veckan. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt resa mig upp ur sängen för att jag hade sådan träningsvärk i hela kroppen. I helgen har vi också vår allra första tävling och jag undrar hur det ska gå med tanke på hur sliten jag känner mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0