Midterms!

Just nu är vi så gott som halvvägs in i höstterminen vilket innebär att det är dags för alla prov så kallade "midterms" som man vanligtvis har i mitten av alla kurser. Jag hade ett prov den här veckan, sedan har jag ett stort prov nästa vecka och ytterliggare två prov veckan därpå. Så därför kommer det bli en del pluggande under den kommande helgen.
Imorgon är det tidigt träning som gäller, men jag vet ärligt talat inte hur jag ska överleva morgondagens två träningar för i princip varenda muskel i min kropp har tagit helg ledigt redan. Vi har haft många  hårda träningar de senaste dagarna så man är väldigt mör i hela kroppen och det ska bli otroligt skönt med lite ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0