Klumpigt!

Idag har jag inte haft några lektioner men desto mer träning. Jag vet inte riktigt varför, men under vår simträning på eftermiddagen så var jag väldigt klumpig. Det började nån gång i mitten av träningen. Jag hade på mig mina simfötter eller fenor på fötterna och jag skulle hoppa upp ur bassängen och hämta en sak från min ryggsäck. När jag hade hoppat upp på poolkanten så skulle jag börja gå måt min väska, men nu råkade det vara så att det var väldigt halt att gå med fenor på fötterna och hur mycket jag än försökte hålla balansen så ramlade jag väldigt graciöst. Jag landade på alla fyra och jag reste mig inte upp utan stannade på alla fyra och började skratta hysteriskt. Jenny som stod precis bakom mig när det hände kollade först om jag var okej och sedan började hon as garva. Sen stod i princip hela teamet vid poolkanten så alla som var där såg när jag ramlade. I alla fall så forsatte vi träningen men det dröjde inte länge innan det var dags för min nästa tabbe. Vi skulle öva på vändningar och när jag skulle skjuta ifrån pool väggen så kom jag med ansiktet rätt på linan som är mellan banorna. Ytterliggare lite senare så skulle vi öva på starter så jag skulle häva mig upp på poolkanten men jag tappade balansen och ramlade i vattnet igen. Så man kan lugnt säga att jag hade en klumpig dag men roligt var det.

Kommentarer
Postat av: Berra

Lite för mycket octoberfest kanske:-)

2010-10-06 @ 08:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0