Helg!

Det här har varit en väldigt bra och rolig helg, och det är trist att den redan är över. I fredags kväll efter träningen så hade vi familjemiddag. Jenny stod för matlagningen den här gången och det bjöds på en mycekt god Kyckling Alfredo. Senare på kvällen gick jag och Jenny över till några ex-simmare som hade en liten fest. Jag vet inte om jag har nämnt det här förrut, men när det vankas college fest så är det väldigt populärt med olika lekar eller spel. Den mest kända är "Beer Pong". I Beer Pong har man två lag med två personer i varje, och det går i princip ut på att skjuta pingisbollar i plastmuggar. I alla fall så spelade jag och Jenny på lag och för ovanlighetens skull var vi riktigt bra.

På lördagen tog jag en ordentlig och välbehövlig sovmorgon. Därefter åkte jag och Jenny till en galleria och shoppade lite. Det var lite roligt för när vi var i gallerian så gick vi in på H&M, och under den relativt korta tiden som vi var där så kom två olika personer fram till mig och frågade om jag jobbade där.
Senare på lördagskvällen hade Jenny och jag inget speciellt för oss så vi bestämde oss för att utveckla våran Beer Pong teknik. Så vi spenderade kvällen med att spela Beer Pong mot varandra. Vi hade väldigt roligt även om det bara var vi två.

Idag var en riktigt fin dag med strålande sol och värme så jag, Jenny och Kyle bestämde oss för att ta en tripp till reservatet som ligger intill skolan. Vi gick upp i bergen och kollade på den väldigt häftiga utsikten, och så tog vi en del roliga foton. Därefter hade vi träning och sedan har jag spenderat kvällen med att göra läxor inför morgondagens lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0