...

Det här har varit en riktigt stressig vecka mycket tack vare ett stort prov som jag hade i onsdags. Provet var i Intermediate Accounting och jag satt i princip uppe halva tisdags natten och pluggade inför provet och eftersom provet sedan var på onsdags morgonen så fick jag inte speciellt många timmars sömn. När provet var avklarat så hade jag tid över för en liten tupplur men efter det var jag tvungen att börja jobba på en uppgift som jag hade för min torsdags lektion. Dessutom har jag under veckan jobbat på två uppsatser som jag också lämnade in under torsdagen. Tyvärr kommer nog nästa vecka bli minst lika jobbig eftersom jag har ett stort prov på måndag och sedan ytterliggare ett prov på onsdagen.

Igår var i alla fall en väldigt bra och lyckad dag. På morgonen hade jag min Spanska lektion och då jag fick reda på att jag fick full pott på mitt Spanska prov som jag tog förra veckan. 100 utav 100 möjliga. Sedan efter det fick jag edet underbara beskedet att våran träning var inställd på eftermidagen. Så på eftermiddagen när jag var klar med lektioner så åkte jag och Bethany och inhandlade lite saker till våra Halloween kostymer. På Halloween ska jag vara en figur som heter "Where´s Waldo" (googla det så får ni se). Jag har nämligen fått höra att jag ser ut som honom och det är en inte allt för svår utklädnad. Jag ska lägga upp bilder på resultatet efter Halloween.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Klart när du är en av de två smartaste svenskar läraren känner ;-)

2010-10-24 @ 10:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0