Buenos días

Nu har ännu en helg passerat och den har gått lika fort som vanligt. Den här helgen har varit lite lugnare för det har inte blivit något partande utan vi har haft lite filmkvällar istället. I lördags tog även jag, Berms och Al en tripp till IKEA. Eftersom det var runt lunch tid och vi alla var hungriga så bestämde vi oss för att käka där. Jag kan säga att det satt väldigt fint med köttbullar och lingonsylt.
Som vanligt har söndagen varit en pluggdag. Jag har nämligen mitt allra första prov för terminen imorgon, i Spanska. Det borde inte bli allt för svårt med tanke på att jag läste Spanska på gymnasiet men jag har fortfarande pluggat en del för att vara på den säkra sidan.

¡Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Går säkert bra, du kommer ju från Sverige ;-)

2010-10-11 @ 13:44:26
Postat av: Grannen Gill

Nemas problemas..camarero!!

2010-10-12 @ 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0