Tillbaka

Det är nästan så att jag har glömt bort bloggen men nu är jag i alla fall tillbaka. Förra helgen fick man ju fin besök från Sverige när mor och far kom hit och hälsade på. Det var en mycket bra helg men tiden gick väldigt fort och det kändes som att det var lite för kort tid. Jag kan också meddela att alla mina kompisar blev helt kära i mina föräldrar och de har tjatat på mig om att de måste flytta hit.

Den här helgen hade vi ytterliggare en tävling. Den här gången var det vårt första borta möte för säsongen. V åkte till Staten Island där vi tävlade mot "College of Staten Island". Det blev en väldigt jämn tävling men skönt nog kunde vi åka hem med en seger. För min egen del gick det helt okej. Tiderna var inte de bästa men jag vann i alla fall ett individuellt lopp och en lagkapp och placerade mig hyvsatt bra i de resterande loppen.

Den här veckan är det dags för thnksgiving. Detta innebär att jag bara har två lektioner imorgon och sedan är jag ledig resten utav veckan. Sedan på tisdag så åker jag hem med Jenny och Bethany för att spendera Thanksgiving. Det ska bli väldigt roligt och skönt med lite ledighet.

Kommentarer
Postat av: Bertil

Skönt med seger efter den snöpliga förlusten sist.

Ha en härlig Thanksgiving.

Father

2010-11-22 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0