Registration

Idag var det dags för mig att välja kurser inför nästa termin och det brukar inte alltid vara det lättaste. Det är nämligen så att man får en speciell tid beroende på hur många kurser man har tagit tidigare. När det sedan är den tiden så kan man gå online och välja kurser. Men eftersom det är först till kvarn som gäller så kan det hända att det inte finns platser kvar när det är din tur att välja. Men den här gången gick det ovanligt lätt för min egen del och jag fick alla kurser som jag ville ha. Så nästa termin kommer jag att läsa "Intermediate Accounting II", "Corporate Finance", "China & other business environments in Asia" och Spanska. Detta betyder också att jag kommer vara ledig på onsdagar och fredagar vilket inte känns helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0