Halloween!!

Igår hade vi vår första tävling för säsongen och som väntat åkte vi på stryk. Vi mötte The College of New Jersey (TCNJ) vilket är en riktigt bra skola så vi visste redan innan att vi skulle förlora. Dock så gick det helt okej för min egen del speciellt med tanke på att det var vår första tävling. Jag simmade 500, 200 och 100 frisim, och även en frisims lagkapp. Om man jämför med förra året vid den här tiden så är jag mycket snabbare i år. Så det ser lovande ut för de kommande tävlingarna.

När tävlingen var över så gick jag tillbaka till rummet och tog det lugnt ett tag innan det var dags att börja förberedelserna för teamets Halloween fest. Jag gjorde några avslutande justeringar på min Halloween kostym och sedan började festandet. Det blev en riktigt bra kväll och jag är väldigt nöjd med min utstyrsel.

 


Kommentarer
Postat av: birgitta

Snygging!

2010-11-01 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0