Fredag

Som vanligt hade vi tidig träning idag och det börjar bli en tradition för mig att gå tillbaka och sova i cirka 3 timmar efter vår morgonträning. Sedan hade vi en ganska hård simträning under eftermiddagen. Jag kan säga att jag har träningsvärk i stort sett hela kroppen så jag bävar lite inför tävlingen som vi har imorgon. Dock möter vi Drew University som inte har det starkaste laget och som vi har slagit ganska stort de senaste åren.
Idag efter vår träning så hade vi en ganska intressant middag. Jag, Jenny, Kyle och Bethany hade "familjemiddag" och vi hade precis satt oss ner runt bordet när brandalarmet drog igång. Alla fyra blev som galna, vi ville inte lämna maten och låta den kallna så ostället roffade vi åt oss mat och tallrikar med ut ur lägenheten. Så vi satte oss ner på marken utanför och åt våran middag medans brandlarmet tjöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0