En vecka kvar!

Igår var sista dagen med riktiga lektioner och nu återstår bara alla slutproven. Idag är det en så kallad "reading day" eller plugg dag vilket innebär att ingen på skolan har några lektioner eller prov. Jag är även ledig imorgon och sedan på torsdag och fredag börjar mina slutprov. För att fira att sista riktiga skoldagen var över igår, så åkte vi några stycken från simteamet och käkade under kvällen. Vi blev ett gäng på 10 stycken och vi hade väldigt roligt. Men nu blir det tillbaka till allvaret för nu måste jag börja plugga för fullt inför mina slutprov.

Kommentarer
Postat av: Grannen Gill

Nedräkningen har börjat, hoppas Islands alla vulkaner

och vindarna och stratosfären är på din sida !

Vi håller tummarna på att vi ser dig skymta förbi på gården om någon vecka eller så



Familjen i 16

2010-05-05 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0