Spring Break

Efter några väldigt bra dagar i Poconos så är vi nu tillbaka på skolan och lovet börjar tråkigt nog gå mot sitt slut. Vi hade det i alla fall jätte bra i Poconos. Det var ett väldigt stort hus som vi bodde i och vi hade alla ett var sitt sovrum med en stor dubbelsäng. Hur nice som helst. Vi har desutom haft hur skönt väder så vi har kunnat sitta ute i solen och spela spel och bara ha det skönt. Förrutom det så har vi tittat på filmer, lagat massa god mat, åkt till en outlet som låg i närheten av huset, haft lite party med andra ord haft det skönt och roligt precis som ett lov ska vara. Jag kan också meddela att jag lyckades med köttbullarna och de var väldigt populära.
Nu är man då tyväär tvungen att gå tillbaka till allvaret och jag måste plugga en hel del den här helgen eftersom jag har två prov redan första dagen efter lovet (på måndag). Och jag kommer ha tok mycket att göra nu fram till sommarlovet. Just nu ska jag, Berms och Al gå ut och plugga i solen för det är jätte varmt och skönt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0