Onsdag!

Det blev en rivstart i måndags med två prov redan första dage efter lovet. Dock så har jag haft det lugnt efter det. Min tisdags lektion var inställd så jag har varit ledig både igår och idag. Sen är också min tidigaste lektion inställd i morgon så jag kan sova ut. Det börjar dock kännas lite stressigt nu för det är inte speciellt många veckor kvar av terminen nu men jag har väldigt mycket som ska göras under de få veckorna.

Idag efter att jag hade gjort lite läxor under förmiddagen så gick jag, Jenny, Kyle och Bethany till reservatet som ligger några minuter från skolan. Det var en skön och solig dag så vi passade på att gå dit ett tag. Efter en tuff klättring som kan liknas ett träningspass så kommer man upp till en klippa med cool utsikt över hela skolområdet.

Idag har vi också i princip helt bestämt att vi nästa onsdag skall åka till Six Flags. Six Flags är ett nöjesfält som ligger nån timme från skolan. Jag måste säga att jag är lite nervös eftersom det kommer vara massa stora berg och dal banor med loopar och allt. Med andra ord stor skillnad från den lilla berg och dal banan man har åkt på grönan. Men det ska bli väldigt kul och förhoppningsvis fegar jag inte ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0