Måndag

Eftersom både torsdags och fredags lektionerna förra veckan blev inställda på grund av snö så har jag haft en väldigt skön 5 dagars helg. Jag har gjort allt mellan pulkaåkning, spelat spel, shoppat och pluggat. Igår hade vi pulkaåkning men i brist på pulka tog vi istället våra kick plattor från simning med en plast påse över. Det fungerade faktiskt väldigt bra fast det var lite svårt att få plats men kul var det. Jag har också behövt göra en del plugg unde de här lediga dagarna. Främst så har jag jobbat på en uppsats som nu är klar och som jag ska lämna in senare idag.

Idag var det i alla fall tillbaka till verkligheten igen med lektioner som vanligt. Det var lite tufft att gå upp på morgonen men nu är det bara två veckor kvar tills vi har en veckas lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0