Helg!

Japp nu har ännu en vecka passerat och nu är det bara en vecka kvar tills lovet.
Idag har jag för övrigt simmat för första gången sedan vår säsong tog slut. Jag och Bethany gick ner till poolen och simmade lite även om det inte var i närheten av någon hårdträning precis. Men även fast det bara har gått cirka två veckor sen jag simmade sist så var jag helt anfådd efter bara några längder. På söndag ska vi alla fall ha ett möte med teamet för då ska vi dra igång vårt konditions och styrketränings program för våren och sommaren. Och det är något som verkligen kan behövas, jag kan inte ligga och lata mig mer för en annan har ju tänkt att man ska slå farsan i Victorialoppet i sommar.

Den här helgen är det ganska många som har åkt hem men det är bara bra för min del. Jag behöver nämligen plugga plugga plugga inför mitt stora och viktiga prov som jag har på tisdag nästa vecka. Det kommer bli en väldigt rolig helg med andra ord :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0