Tävling!

Igår hade vi en tävling mot "Pace University" och "University of Bridgeport". Vårt kill team vann mot båda skolorna medans tjejerna förlorade mot båda skolorna. De flesta av oss var väl ganska slitna igår under tävlingen eftersom vi har tränat på väldigt hårt den senaste veckan, för just nu ligger allt fokus på den sista tävlingen som kommer i slutet på februari. I alla fall så fick jag simma långt igår på tävlingen. Jag simmade 1000 frisim vilket jag inte har gjort på mer än ett år. Och sen simmade jag 500 frisim, något som jag är lite mer van vid. Under 1000 igår så hade de andra skolorna ingen som simmade så det var bara jag och en annan kille från vår skola. Därför var det lite ensamt att simma men jag lyckades ändå simma 30 sekunder snabbare än min bästa tid och vann gjorde jag också även om det inte var speciellt mycket motstånd. På 500 simmade jag lite långsammare än min bästa tid men det var ändå helt okej med tanke på hur hårt vi har tränat den senaste veckan.

På kvällen efter tävlingen bestämde vi oss för att åka och bowla. Vi var 10 personer från teamet som åkte iväg och gissa vem som vann?



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej mor & far här, vi gissar att Jenny Lo vann.



ha ha ha......

2010-01-24 @ 22:19:23
Postat av: Joppran

Haha jätte roligt

men jag kan avslöja att ni hade fel

2010-01-25 @ 00:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0