Snö??!!??

Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så var det helt vitt. Det kom som en liten chock för man hade inte fått en minsta lilla förvarning om att det skulle komma snö. Tyvärr så blev inte mina lektioner inställda på morgonen även om jag hoppades på det.

Under eftermiddagen idag hade vi en tävling mot King's College här på skolan. Deras team bestod av 3 killar och typ 7 tjejer så det blev inte mycket till motstånd. Dert kändes lite orättvist när det hade ett så litet team men men. Jag simmade i alla fall 200 och 500 frisim. Med tanke på att jag har varit förkyld de senaste dagarna så gick det över förväntan idag. Jag vann båda grenarna och var väldigt nära mina bästa tider. Nu har vi bara en tävling kvar här på hemmaplan och den äger rum på tisdag då vi möter William Paterson University.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Snö och lite vitt hos dig. Men här kan vi snacka om snö. Nu har det snöat ungefär lika mycket till som när du var hemma sist och inget har försvunnit innan dess heller. Så du kan ju bara imagine.... Now we're talking snow.

2010-01-29 @ 10:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0