Roligt värre!!

Idag började skolan på allvar för mig. Jag hade tre lektioner, två på morgonen och en under kvällen. Alla lektioner verkar helt okej men det känns som att jag kommer ha mycket att göra eftersom jag läser en extra kurs den här terminen. I alla fall så hade jag väldigt roligt under min sista lektion för dagen. Det var en äldre asiatisk professor och till en början kändes hon ganska tråkig och nästan lite sur men jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket udner en lektion förrut. Jag kan inte riktigt förklara vad hon gjorde som var så roligt men hon var helt enkelt lite galen och det var väldigt oväntat att hon skulle vara rolig. I början verkade det inte heller som hon försökte vara rolig men det var hon. 

Efter min lektion så hade vi en annan spelkväll med teamet. Dock så klarade vi oss ifrån tillsägelser den här gången. Nu ska jag snart sova och sen har jag veckans sista lektion imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0