Onsdag

Då är man tillbaka i skol lunken eller vad man ska kalla det. Även fast det bara är andra veckan så har jag väldigt mycket läxor. Jag har i princip spenderat hela kvällen åt läxor och det finns forfarande mer att göra. Men det är nog lika bra att vänja sig för det kommer nog att vara så här, om inte värre, under hela den här terminen. Under kvällen har jag pluggat Business Law och jag kan väl inte påstå att det är någon favorit. För det första är boken super tjock (tänk er en och en halv Stieg Larsson i tjocklek ungefär) och det är bara en massa begrepp som man måste lära sig.

Imorgon har jag två lektioner på förmiddagen och sen är det dags för tävling på kvällen. Vi möter King's college här på hemmaplan. Dock vet jag inte om det blir så mycket till tävling eftersom de bara har typ fem killar på deras team. Det kommer med stor sannolikhet att bli en stor seger till oss, och då kommer ändå fem av våra killar inte ens vara med eftersom de måste gå på lektioner under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0