Inflyttningsdag

Sedan vi kom tillbaka från Florida så har det varit väldigt tomt på skolan men idag är stora inflyttningsdagen då alla andra flyttar in på skolan igen. Även om det har varit ganska skönt att ha hela rummet helt för sig själv så ska det bli roligt med lite mer liv och rörelse här.

Idag är också sista dagen på lovet för imorgon börjar nämligen skolan igen. Usch. Jag kan väl inte påstå att man är speciellt sugen på att återgå till lektioner och pluggande. Men jag får i alla fall en mjukstart. Jag har bara en lektion imorgon och sen är jag ledig på onsdag så det kunde ha varit värre.

Kommentarer
Postat av: Berra

Hoppas det blir intressanta kurser så blir det nog lite lättare

2010-01-18 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0