Back to reality!!

Idag var det tillbaka till verlkigheten som gällde. Jag hade en lektion under morgonen och det var lite segt att komma upp. Lektionen som jag hade var International Business, en ganska viktig kurs för mig eftersom det är mitt huvudämne eller major som det heter. Men eftersom det var första lektionen idag så gick hon bara igenom kursens innehåll och vad som ska göras under terminens gång. Det känns som en intressant kurs men jag tror att professorn kan vara ganska hård men det ska nog gå bra.

Nu ör det bara några få vekor kvar tills vår sista stora tävling för säsongen och det är viktigt att hålla sig frisk och i god form. Därför blir det inget festande för vår del inom den närmsta tiden. Tisdagar är dock en utav de stora "party dagarna" här så Rachel som är kapten för teamet kom på iden att vi skulle ha en spelkväll istället. Så vi var ett gäng från temaet som samlades under kvällen och spelade lite spel vilket var väldigt kul. Det lite komiska var att under tiden som vi spelade så fick vi en tillsägelse om att vi var för högljudda, något som vanligtvis annars händer när man har fester. Men vi som var duktiga och skulle undvika att festa på kvällen blev tillsagda i alla fall. Det var ju ingen big deal men det var lite roligt.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

ha ha, kul att ni kan roa er på olika sätt :-)



mamma

2010-01-20 @ 08:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0