Torsdag

Idag var det då dags att bege sig av till tävlingen som vi har tränat för i flera månader. Jag, Jenny, Kyle och Bethany gick och åt frukost på skolan innan vi skulle samlas nere vid idrottsbyggnaden. Efter en dryg timmes bussresa så stannade vi för att köpa på oss lite mat, sen åkte vi till hotellet och droppade av alla saker och sen åkte vi till poolen för att simma lite.

 

När vi kom tillbaka till hotellet igen var det dags för rakning. Den här gången fick jag dock behålla mitt hår på huvudet, men alla förstaårselever däremot blev tvungna att raka av sig allt hår. Jag kunde glatt stå och titta på och minnas tillbaka till förra året då jag så gott som blev tvungen att göra samma sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0