Snowday!!

Idag var som sagt skolan stängd på grund av snö och alltså inga lektioner och ingen träning för min del. Från att inte ha varit någon snö alls så är det nu väldigt mycket snö. Eftersom vi hade en helt ledig dag och eftersom det var så mycket snö så bestämde jag, Bethany, Kyle och Jenny oss för att gå ut och leka i snön. Vi hade väldigt roligt, vi hade snöbollskrig och vi byggde en snögubbe (som ramlade och gick sönder sen). Efter en tid ute i kylan gick vi in och gjorde vamr choklad med vispgrädde vilket var mumsigt värre. Sedan tog vi en liten paus från snön och gjorde läxor bland annat. Vi gick sedan och åt middag och efter det gav vi oss på't igen. Vi gick ut igen och gjorde en ny och större snögubbe. 

Nu på kvällen har jag också fått den goda nyheten att min första lektion imorgon är inställd så jag behöver bara gå till två lektioner istället för tre och jag får sova längre. Ibland måste man älska snö.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det gäller att ha barnasinnet kvar så länge man kan...;-)

2010-02-11 @ 08:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0