Snödag!

Under natten till idag så började det snöa och som resultat så är skolan stängd hela dagen idag. Jag hade dock hoppas att det skulle hända någon annan dag eftersom onsdagar är den enda dagen som jag inte har lektioner på, så det hjälper inte mig i alla fall. Förhoppningsvis håller det i sig så att mina lektioner blir inställda imorgon också men det är nog tveksamt. I och för sig så blir ju vår träning inställd idag så jag blir helt ledig hela dagen.

Förrutom denna snödag så har det inte hänt speciellt mycket den senaste tiden. Mina dagar har i princip bestått av sova, lektioner, träning, plugga, sova, lektioner, träning.... ja ni förstår. Men nu är det bara en och en halv vecka innan vår säsong är över så då kommer jag få mycket mer tid över. Om en vecka är det dags för vår stora tävling vilket ska bli väldigt kul men det börjar bli lite nervöst nu.

Kommentarer
Postat av: Grannen Gill

Tävlingen kommer gå bra - och jag tycker du borde få sponsring av EU för att du sätter Sverige och Europa på världskartan hos dessa geografiskt hopplöst obildade "yankees"



LYCKA TILL !

Fam Alderbro

2010-02-11 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0