Tisdag!

Nu finns det ingen återvändo. Idag har jag (vi) lämnat in vårt projektarbete. Det blevt totalt 14 sidor långt och läraren ska bara veta hur mycket slit som ligger bakom det. Nu återstår det bara att vi ska hålla en 20 minuters presentation på vad vi har skrivit, på fredag. Men innan det är dags att ta tag i den eller innan jag ska börja ta ikapp pluggandet i mina andra kurser så ska jag unna mig resten av kvällen till att inte göra något produktivt och bara slappa eller kanske hitta på nått skoj. Det är man väl ändå värd?

Jag kan också meddela att i fredags registrerade vi oss för boende för nästa år och jag ska bo i en byggnad som heter "Laurel Hall". Jag kommer bo med samma personer som det här året men dock kommer jag nu ha ett helt eget rum och sedan dela badrum och allrum med de andra tre. Jag ser fram emot att ha ett eget rum och sen är byggnaden lite närmare till allting vilket ska bli skönt.

För övrigt är det idag exakt två veckor kvar tills jag beger mig till Newark International Airport och sätter mig på planet hem till Sverige!

Kommentarer
Postat av: mamma Birgitta

Det är du verkligen värd och jag lovar att du ska få slappa lite när du kommer hem också. Men bara lite ;-)

2010-04-28 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0