En månad

Ja då har ännu en vecka passerat och nu är det bara en månad kvar tills jag åker hem till kära Sverige. Den här helgen har det hänt en hel del och den har bestått av allt från pluggande till födelsedagsfirande. Eftersom jag hade ett prov online idag så har jag pluggat en del för det under helgen. Sen har jag också skrivit lite på en uppsats som ska vara klar den kommande veckan. Förrutom pluggande så har vi haft ett antal filmkvällar. Sen har då min kompis Jenny fyllt 21 år. Här i USA är ju 21 den speciella åldern för då får man äntligen gå ut på korogen. Så Jenny åkte hem över fredagen och lördagen för att gå ut med kompisar från hemifrån och vi småttingar var kvar på skolan. Men innan Jenny kom tillbaka idag så åkte jag, Bethany och Kyle och köpte ballonger, partyhattar och muffins eller cupcakes som det kallas. Så vi hade ett litet kalas när hon kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0