Efter begäran

Jag har fått diverse klagomål på att det skrivs för lite på denna blogg för tillfället och jag ber om ursäkt för detta förekommande. Så här mitt i slutspurten av terminen har jag upplevt lite idé torka och har därför inte varit så produktiv när det kommer till bloggandet. Men nu ska jag försöka dikta ihop ett skapligt inlägg.

 

Jag kan inte påstå att de här sista veckorna är den bästa tiden på terminen, då man har fullt upp med skolarbete. Min ”att göra” lista kan göras lång och kan prydas med allt från projektarbeten och uppsatser till åtskilliga slutprov. Men hemresan börjar närma sig med stora steg och idag är det faktiskt endast tre veckor kvar tills jag förhoppningsvis landar på Arlanda och kan börja njuta av mitt nästan fyra månaders långa sommarlov. Jag börjar dock bli smått orolig över hur jag ska få plats med allt. Det är ju så att man har hunnit samla på sig en hel del saker under tiden här och det är snarare så att man tar med mer saker för varje gång man åker hem. Jag kan i och för sig lämna kvar en hel del saker i ett förvaringsutrymme här på skolan som är till för oss internationella elever men jag misstänker att det ändå kommer bli ett kritiskt läge då jag ska packa för hemresan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0