Waterpolo wednesday

Idag på förmiddagen så åkte vi till IKEA och jag köpte två kuddar. Sen åkte vi till en galleria som ligger precis vid IKEA. Man känner ju sig liksom lite hemma nät man åker till IKEA dock åt vi inga kötbullar för ingen av oss var speciellt hungrig men det får bli nästa gång i stället.

Senare på eftermiddagen så hade jag träning men det enda vi gjorde var att spela vattenpolo. Jag har ju aldrig varit ett stort fan eller talang när det kommer till bollsporter men vattenpolo är faktiskt väldigt roligt och jag är hyvsatt bra på det. Gissa vem som gjorde det allra första målet? Jag gjorde det och det var inte självmål. I alla fall så hoppas jag att "Waterpolo wednesday" blir en tradition.

Nu sitter jag och pluggar lite och gör de få läxor som jag har. Jag har fortfarande inte speciellt mycket plugg att göra och det är inte mig emot om det förblir så ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag trodde träningarna skulle börja kl 7 den här terminen?



Du har inte skicka konto för betalning av träningslägret...



mum

2009-09-17 @ 08:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0