I survived

Jag är glad att jag överlevde den här dagen och det känns väldigt bra att den är över. Nu har jag faktiskt inga lektioner förrens på fredag så jag ska väl inte klaga för mycket. Men det har minst sagt varit en hektisk dag. Jag gick upp kl 5.40 för att med trötta steg ta mig ner till skolans träningsanläggning där vi hade landträning. Efter träningen så fick jag väldigt bråttom och jag fick små springa tillbaka till rummet, duscha och sen små springa till min första lektion. Min lektion började kl 8 och jag tror att jag kom till klassrummet typ 7.59, så precis i tid. Efter den lektionen fick jag lite tid att gå och äta och sedan var det iväg till nästa lektion. Efter det blev deet ytterliggare en lektion och sedan dags för lunch. Efter lunch hade jag ungefär en timma då jag kunde lägga mig på sängen och vila lite innan det var dags för nästa träning. Direkt efter träningen gick jag och åt middag och sen kunde jag äntligen gå tillbaka till rummet och bara ta de lugnt ett tag. Nu har jag fått lite nya krafter och jag kan njuta av att jag är ledig imorgon.

Senare ikväll är det en fest med simteamet som jag ska gå på och efter det kommer jag nog sova väldigt gott inatt.

Kommentarer
Postat av: Berra

Vi går upp vid 6 varje morgon och har inga lediga dagar i veckan,vad är problemet?

/Farsan

2009-09-16 @ 08:55:12
Postat av: Joppran

Men ni tränar inte klockan sex på morgonen

2009-09-16 @ 20:14:46
Postat av: sandra

Hejja pappa, hejja pappa!! Hahaha :) du e så dutti brorsis!

2009-09-21 @ 10:22:32
Postat av: Joppran

Nu tycker jag inte att du ska lägga dig i syster :)

2009-09-22 @ 01:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0