Uppdatering

Igår under dagen så blev det lite pluggande på förmiddagen och sedan blev det en liten springtur med några i temaet igen. Efter lördagens mördarpass så var man ju väldigt seg i kroppen och en ännu värre träningsvärken låg och väntade på måndagen. Igår på kvällen så blev det fest hos en tjej i simteamet och efter ett tag gick vi vidare till The Village där det var ganska mycket människor. The Village är lägenhetsområdet där alla sistaårs elever bor och det är där de flesta festerna är. Och det är ganska coolt att vara där på kvällarna för det är fyllt med folksamlingar utanför lägenheterna och rätt var det är så stöter man på någon som man känner. Igår mötte jag min gamla rumskompis och även min gamla "granne" från Maple, där jag bodde förra året.

I morse vaknade jag då med en helt galen träningsvärk. Värst var nog magmusklerna efter alla sit ups för jag kunde knappt sätta mig upp i sängen. Idag (måndag) så är det så kallad Labor day i USA vilket innebär att vi inte har haft några lektioner. Däremot har jag haft en del pluggande att göra. Nu ska jag snart gå över till en kompis i Pine (ett annat boende på skolan) och göra klart mina läxor och sen blir det sova för hela slanten eftersom jag har tidiga lektioner imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0