Tisdag

Egentligen har jag inte speciellt mycket att skriva om mer än att jag har haft en väldigt jobbig dag. Med betoning på väldigt. Jag fick väldigt lite sömn under natten och sen skulle man upp kl 6, sen har dagen känts otroligt jobbig. Jag var jätte nära att somna in en av mina lektioner på morgonen men jag lyckades hålla mig vaken. Efter lunch fick jag som tur var en timmes sömn innan eftermiddags träningen, vilket var väl behövligt.

Jag kan i och för sig berätta lite om vad som komma skall. På lördag ska nämligen jag, Yong och Berms åka hem till Jami eftersom hennes mamma har bjudit hem oss på grillning. Sen ska vi stanna över natten och åka hem någon gång på söndagen. Det ska bli väldigt roligt. Jag är lite extra förväntansfull eftersom Jami har berättat att hon bor bredvid en Buffalo farm. Värsta coolt, så jag kommer se buffalos på lördag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0