Spotify Failure

Det var oerhört tungt att vakna upp tidigt imorse och jag tror inte att jag fick speciellt många timmars sömn under natten. Idag hade jag alltså tre lektioner på förmiddagen. På min första lektion (Microeconomics) så börjar jag gilla vår professor allt mer. Det är klart att man är lite sömnig eftersom det är den tidigaste lektionen men hon använder så bra exempel när hon ska förklara saker så det blir lättare att hänga med och hålla sig vaken. För min andra lektion trodde jag att jag skulle hålla en PowerPoint presentation om mig själv och jag stressade lite med presentationen igår kväll för att hinna klart. Men när jag kommer till lektionen visar det sig att jag hörde fel och att den inte skulle vara klar förrens nästa vecka. FML. Det var ju inte jätte mycket jobb men det kändes ändå lite surt eftersom jag gjorde klart den igår kväll.

Efter lektionerna så blev det lunch och inte vilken lunch som helst. Nej, det serverades nämligen Svenska köttbullar. Inte för att skolans köttbullar är de bästa men ändå det är ju trots allt svenskt.

Idag hade vi också träning med våra kaptener. Vi var först ute och sprang och sedan blev det till att hoppa i vattnet. Det var första gången jag simmade på väldigt länge och jag kan ju säga att det kändes. Det kändes som att man låg och vevade med armarna och sparkade allt vad man hade med benen utan att egentligen komma någon vart. Jag hoppas att det blir bättre framöver.

Idag blev jag också lite besviken. Jag har ju börjat använda Spotify för att lyssna på musik på datorn. Något som är väldigt smidigt och bra om man till exempel pluggar eller bara sitter och degar framför datorn. Men så såg jag idag att jag inte kommer kunna använda Spotify längre än två veckor eftersom jag är i ett annat land. Så jag är smått irriterad på Spotify för tillfället. Är det tacken man får när jag till och med har gjort reklam för dem i min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0