Sliten

Idag är jag lite trött och sliten men jag hade väldigt roligt igår. Jag hade ju lite problem att komma på nåt att ha på mig som passade temat. Tillslut så tog jag vad jag hade så jag knöt den svenska flaggan runt omkring mig och sen tog jag lite röda tyg band runt ena armen och runt huvudet (jag hade ingen kamera men ska försöka få bilder från någon annan sernare). I alla fall så blev min utstyrsel riktigt bra och det var många som tyckte den var bra.

Som sagt ska jag försöka komma över lite bilder för jag kommer inte ihåg hur alla såg ut. En tjej hade lindat in sig i grön och rosa tejp, en annan hade gjort en klänning av klistermärken. Festen var hur kul som helst men det blev ganska sent så därför är jag lite trött nu.

Om bara några minuter nu så åker vi hem till en kompis så jag måste kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0