Plattan i mattan

Idag har det inte hänt så överdrivet mycket. Jag har haft det ganska slött utan lektioner men jag har också haft träning på eftermiddagen. På kvällen åkte vi också och handlade bland annat en tårta eftersom en kompis till mig fyller år imorgon. När vi skulle åka tillbaka till skolan så fick jag köra. Jag har tjata lite på att få köra men de andra var väl lite nervösa eftersom det var första gången jag körde en automat. Jag har fått pröva lite på parkeringen förrut men detta var första gången jag körde en automat på riktigt och pckså första gången jag kör bil i USA. Jag kan i alla fall meddela att det gick utan problem jag råkade bara göra en lite hastig bromsning en gång då jag skulle parkera men det var allt. Däremot körde jag inte på motorväg. Motorvägarna här är ju ganska hektiska till skillnad från Sverige så jag känner mig inte riktigt redo för det ännu.

Imorgon ska vi i alla fall fira min kompis födelsedag genom att hitta på något kul på eftermiddagen och kvällen. Vi ska i alla fall åka och äta middag någonstans men sen vet jag inte vad vi hittar på mer.

Nu måste jag i alla fall sova eftersom det är tidigt tidigt som gäller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0