No clue

Jag vet att jag har varit lite dålig på att skriva inlägg de senaste dagarna men det har liksom inte hänt så mycket så jag har inte haft någon inspiration till att skriva. Men här kommer i alla fall ett inlägg.

Nu är jag äntligen klar för den här veckan och det ska bli härligt med lite ledighet nu. Som jag har skrivit tidigare så ska vi åka hem till en kompis imorgon vilket ska bli väldigt roligt. I kväll ska jag på en fest med simteamet. Den här gången har de satt ett tema på festen som är "What the fuck" och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig till det. Egentligen skulle man kunna göra vad som helst men jag kommer liksom inte på något. Jag har ju inte direkt så mycket material eller kläder att använda mig av så jag vet inte hur det kommer gå men jag ska återkomma med hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

ha ha var lite crazy och ta kostymen ;-)

2009-09-26 @ 13:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0