Måndag

Idag hade vi vår första officiella träning och nu har allvaret börjat. Träningen var ganska jobbig och det var väldigt mycket benspark så man var väldigt seg i benen efteråt. Det gick ändå bra och det börjar kännas lite bättre nu men efter den här veckan lär man nog vara ganska trött och ha en del träningsvärk.
Efter träningen hade jag en lektion, där vi största delen av tiden tittade på "När Lammen Tystnar". När man är på den lektionen känns det knappt att man är i skolan, vi gör inte speciellt mycket och vi tittar på bra filmer vilket brukar höra till ovanligheten när man tittar på film i skolan.
Efter lektionen pluggade jag lite och sedan åkte vi till Dunkin Donuts till min stora glädje. Synd att det inte finns i Sverige säger jag bara.

Nu ska jag snart sova eftersom det är tidig träning imorgon. Däremot så är min första lektion efter träningen inställd så jag kan ta det lite lugnare efter träningen och kanske till och med hinner sova ett tag innan min nästa lektion.

Kommentarer
Postat av: Grannen Gill

Det är så kul att läsa din blogg, du verkar trivas bra med både skolan och allt runtomkring...Kul att se foto från skolan,kompisar. Lycka till med waterpolo och bowling. Du kanske ska öppna en "dunkin"-kedja här hemma...tror att det skulle fungera bra bland alla GI-dieter. Ha det så bra /Gill

2009-09-29 @ 12:13:20
Postat av: Grannen Gill

2009-09-29 @ 12:14:59
Postat av: Joppran

Roligt att höra att du läser bloggen. Jo jag trivs hur bra som helst och jag ska tänka på det där med dunkin-kedja, inte en så dum idé :)

2009-09-30 @ 00:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0